Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כרטיס ביקור דיגיטלי חינם

בעוד שכרטיסי ביקור מנייר מהווים זה מכבר דרך לנטוורקינג, החלפה של פיסות נייר הפכה ללא נוחה בעולם הדיגיטלי שלנו. לכן, יותר ויותר אנשי מקצוע פונים אל כרטיסי ביקור דיגיטליים כדי לחלוק מידע עם אנשי קשר חדשים בקלות. זה נכון במיוחד עבור אנשי מקצוע שמסתמכים על קשרים כדי להניע את הצמיחה העסקית שלהם ולהגביר את המכירות שלהם. אבל מה הם כרטיסי ביקור דיגיטליים, האם אתה זקוק להם, ואיך הם מיוצרים? בואו נסתכל על הדרך המהפכנית החדשה למסירת פרטי קשר.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי ואיך הוא עובד?

כרטיס ביקור דיגיטלי, המכונה גם כרטיס ביקור אלקטרוני או וירטואלי, הוא דרך לשתף ולשמור פרטי קשר בזמן אמת במהירות. הוא מותאם אישית עם המידע הייחודי שלך ויכול להיות מפורט או כללי ככל שתרצה. כאשר אתה מוכן לשתף אותו, אתה מספק כתובת אתר, קוד QR או מטמיע אותו בדף האינטרנט שלך. הנמען רק צריך ללחוץ על הקישור או לסרוק את קוד ה- QR – והוא מקבל גישה לכרטיס שלך. האתר של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים הדור הבא מאפשר לך ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי, על בסיס כרטיסי ביקור לדוגמא שכבר קיימים.

מדוע אני צריך כרטיס ביקור אלקטרוני?

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הדרך הטובה ביותר לקדם את המותג שלך. בעידן דיגיטלי זה, כרטיס הביקור הווירטואלי שלך ישפר את האינטראקציות שלך ברשת ויוכיח שאתה מוכן להסתגל לזמנים המשתנים.

1. הם נוחים

כרטיסי הביקור שלך יהיו תמיד בהישג יד, כל עוד הטלפון או המחשב שלך נמצאים בהישג יד. מכיוון שהכל אלקטרוני, אינך צריך לדאוג שהם ייגמרו לך או שתשכח אותם בבית. לכרטיסים דיגיטליים יש גם את הנוחות שמגיע עם זה שהם ניתנים לעריכה, כלומר הם תמיד מעודכנים בפרטי הקשר האחרונים שלך. אם תחליף עבודה, תשנה את מספר הטלפון שלך או תרצה להוסיף מידע נוסף, תוכל לעשות זאת בכמה לחיצות.

2. הם חסכוניים

מכיוון שאתה מקבל טמפלטים מוכנים של כרטיסי ביקור דוגמאות, אין צורך לשלם מאות דולרים על עיצוב כרטיסי נייר שכנראה ייזרקו או יאבדו על ידי הנמען. זה מאפשר לך להפנות תקציב זה לחלק אחר של העסק שלך.

3. הם מציעים מעקב חלק

אנו יודעים שרוב כרטיסי הביקור הנייר שאנו מחלקים מושלכים למגירה או לפח, ולעולם לא ישובו להשתמש בהם. סביר להניח שהאדם שתעניק לו את הכרטיס ייאבד אותו במהרה. כשאתה שולח כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא עובר ישירות לתיבת הדואר הנכנס של הנמען, מה שמקל על ההשתלבות בתהליך העבודה שלו. כרטיסי ביקור וירטואליים הופכים את המעקב לפשוט ויעיל יותר, מה שמוביל לפיתוח קשרים חזקים יותר. הם גם משתלבים היטב עם מערכת CRM.

4. ניתן לשתף אותם ללא מפגש

מכיוון שמפגשים מקוונים ואירועים ווירטואליים הם חלק מחיי היומיום שלנו, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם מרכיב עיקרי בעשיית נטוורקינג מקוון. אתה יכול לשתף כרטיסי ביקור אלקטרוניים עם כל אחד באמצעות אימייל, הודעת טקסט או מדיה חברתית. אתה יכול אפילו להחזיק קוד QR במהלך שיחת וידאו, וכל אחד מהנוכחים יוכל לסרוק אותו במכשיר נייד ולגשת לפרטי הקשר שלך.

לסיכום

אם כבר השתכנעת שכרטיס ביקור דיגיטלי זה העתיד – הגיע הזמן להתחיל ליצור את הכרטיס שלך. עליכם להחליט מה אתם מעוניינים לכתוב בכרטיס וכיצד אתם רוצים לעצב אותו, והפלטפורמה של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים הדור הבא תסייע לכם ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי המושלם עבורכם.

תוכן עניינים

Picture of אבישי חבשי

אבישי חבשי

בעלים כרטיס ביקור דיגיטלי הדור הבא. בניתי את המערכת הזו על מנת להוזיל עלויות לבעלי עסקים ולהנות ממוצר יעיל ושימושי.

מאמרים נוספים

התחברות לקוחות רשומים