Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות

כרטיסי ביקור דיגיטליים זה קונספט חדש שמתפתח לאט לאט מתחת לאף של אנשי העסקים כיום. אימוץ המשתמשים שלהם היה איטי עד כה, אך כעת הם מתחילים לתפוס תאוצה. אם אתה לא מבין מה זה אומר בכלל כרטיס ביקור דיגיטלי, אנו נסביר כאן הכל ונענה על כמה שאלות נפוצות לגבי מה זה, איך זה עובד וכיצד תוכל להשיג אחד כזה.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בבסיסו כרטיס ביקור שקיים באופן מקוון תחת חשבון שבבעלותך ואליו אתה יכול להיכנס בכל עת. יש בו את כל פרטי הקשר שלך, הכותרת, שם החברה, הלוגו וכל מה שאתה מצפה שיופיע בכרטיס ביקור.
עם מגוון פלטפורמות המארחות כרטיסי ביקור דיגיטליים, אתה יכול להוסיף עוד כמה דברים טובים שיהפכו אותו לאינטראקטיבי ומרתק יותר עבור הנמענים, כמו הוספת מידע נוסף אופציונלי, תיק עבודות ועוד.
לינקדאין הייתה, למעשה, כרטיס ביקור דיגיטלי דה-פקטו לאנשי מקצוע המחפשים דרכים לשמור על קשר, אך היא כוללת גם היבט חברתי, עדכוני חדשות מתמידים, פרסומות, וכמובן העובדה שלא ניתן לייצא בקלות את אנשי הקשר ממנה, הופכת את לינקדאין להיות דרך קצת פחות אופטימלית להחלפה דיגיטלית של פרטי קשר.

מדוע להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים?

מלבד ההיבט הירוק יותר של שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי על פני אחד פיזי מנייר, כרטיס ביקור אלקטרוני לעולם לא צריך להיות מודפס מחדש, וניתן לשנות אותו בכל שלב.
לכרטיס ביקור דיגיטלי יש גם יתרון נוסף בכך שהוא ניתן לשיתוף גם אם אנשים שאינך פוגש פיזית. בעידן של היום שבו אנחנו נפגשים וירטואלית לרוב, אלטרנטיבה זו היא נוחה ושימושית. תוכל לדוגמה לשתף את קוד ה- QR של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך במהלך שיחת זום וכך להפיץ אותו לכל הנמנעים הרלוונטים, או לחילופין לשלוח את הקישור שלו במייל או הודעת טקסט.
יתר על כן, כרטיסים דיגיטליים הם דינאמיים, וניתן לערוך אותם בכל עת אם תשנו את פרטי העבודה, התפקיד או פרטי הקשר. זה מסירת את כאב הראש של הזמנת ועיצוב כרטיסים חדשים.

כיצד פועלים כרטיסי ביקור דיגיטליים?

כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים להגיע בכמה סוגים שונים, אך בעיקרו של דבר מדובר בתוכן שאינו ציבורי אך ניתן לשיתוף. זה מחקה את המידע שיש לכרטיס ביקור שלך, אם כי ניתן לצרף אליו כמה תוספות ופונקציונליות שבדרך כלל לא היית מקבל בכרטיס פיזי.
תוכל להכין כרטיס ביקור אלקטרוני לפי טמפלטים קיימים באתר, ולאחר מכן לשתף אותו אם כל אדם שתבחר, בין אם באמצעות קישור, קוד QR, או הודעה במדיה חברתית. אופציה נוספת היא להפוך את קובץ  ה- QR שלך לרקע שלך בזום, כך שכל אדם שאתה משוחח איתו יוכל לסרוק אותו להגיע לכרטיס הביקור. בנוסף, ניתן להוסיף את הקישור לכרטיס הביקור שלך לחתימת האימייל שלך.

איך מוצאים כרטיסי ביקור לדוגמא?

אם אתה מחפש כרטיסי ביקור דוגמאות, תוכל פשוט להיכנס לאתר שלנו – כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים הדור הבא. אנו מציעים 4 עיצובים מוכנים לכל אדם שמעוניין לבנות את כרטיס הביקור שלנו באמצעות הפלטפורמה שלנו. תוכל להתרשם מאופן העיצוב שלנו ולהחליט כיצד אתה רוצה לעצב את הכרטיס שלך.

לסיכום

כרטיסי ביקור דיגיטליים בונים רק אצלנו. אנו מתחייבים לספק לך פלטפורמה נוחה וקלה לעיצוב ובניית הכרטיס שלך. אנו מציעים מגוון של פיצ'רים מיוחדים ונוחים, כמו לדוגמה קוד QR או קישור לרשתות חברתיות. צור איתנו קשר ותתחיל את הדרך הדיגיטלית החדשה שלך איתנו.
להזמנה מהירה לחצו כאן

התחברות לקוחות רשומים