Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כרטיס ביקור דיגיטלי לחברות וארגונים

שלום לכולם כאן אבישי חבשי הבעלים של המותג.
פרויקט מדהים הגיע לסיומו. תודה רבה לרשות החדשנות
שנתנו בי את האמון לתת עבורם את הטוב ביותר.
חוויה מהסרטים היה לי העונג להעניק את השירות.

150 כרטיסי ביקור אלקטרוני (דיגיטלי) + כרטיס ביקור NFC לכל עובד ברשות החדשנות.
רשות החדשנות הינה רשות ממשלתית המקדמת את תעשיית ההייטק.

תהליכי עבודה:

איסוף כל פרטי עובדי החברה והקמת מערך אוטומציה מאחורי הקלעים.
הקמת דשבורד ייעודי לכל עובד לעריכת פרטיו בכל עת.
הקמת דשבורד ניהול ומעקב למורשים כולל הקמת כרטיסים בקליק.
פיתוח מערכת יצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים בשפה העברית ואנגלית בעיצוב אישי.

יתרונות השימוש:

1- כרטיס ביקור בטכנולוגיה NFC פותח איש קשר ישירות לטלפון במגע / מעבר על גבי מכשיר סלולרי. מתאים מאוד לכנסים מיוחדים ולפגישות.
2-כרטיס ביקור דיגיטלי המציג את פרטי העובד בצורה ברורה ומקצועית כולל תמונת פרופיל, לוגו החברה, אודות ועוד.
אופן השימוש: ברשתות החברתיות, חתימה במייל. פגישות פיזיות  ועוד מגוון דרכים.

מה המשמעות של כרטיס ביקור דיגיטלי לחברות וארגונים?

מדוע צריך את זה כיום גם בשנת 2023. כל העולם מתקדם לחדשנות
המון חברות מחפשות היום איך ניתן לייעל קשרים חדשים שנוצרים במהלך יום עבודה, פגישות ואפילו ברשתות החברתיות.
כרטיס ביקור דיגיטלי לארגונים גדולים וקטנים בהתאמה אישית הכולל דשבורד ייעודי שממנו ניתן להפיק בכמה קליקים בודדים כרטיס ביקור לכל עובד זה פתרון מצויין.
ללא תלות בגורמים נוספים. כמובן שניתן לערוך שינויים מתי שרוצים. בנוסף חברתנו מייצרת כרטיס ביקור דיגיטלי בטכנולוגיה NFC בגודל כרטיס אשראי. ניתן לעצב בהתאמה אישית עם שמות העובדים. מייצר מוניטין של חברה מן השורה הראשונה. תפקידו של כרטיס NFC הוא לפתוח מידית איש קשר או את הכרטיס ביקור הדיגיטלי במעבר על גבי מכשיר סלולרי.
מעוניינים לקבל פרטים נוספים לכרטיס ביקור דיגיטלי לחברות וארגונים? לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים

כרטיס ביקור דיגיטלי NFC DIGITITALBCARD
כרטיס ביקור דיגיטלי בטכנולוגיה NFC

כרטיס ביקור דיגיטלי לארגונים – ההבנה הבסיסית

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, כמעט כל פעילות שלנו מתבצעת באמצעות מכשירים חכמים ורשת האינטרנט. אחת מהשינויים המרכזיים שמתרחשים בעולם העסקים הוא המעבר מכרטיסי ביקור פיזיים לכרטיסי ביקור דיגיטליים. במאמר זה נבדוק את היתרונות של כרטיסי הביקור הדיגיטליים עבור ארגונים, כיצד לבחור כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים ודוגמאות לשימושים נוספים.

הטבות כרטיס ביקור דיגיטלי

חיסכון בעלויות ובזמן

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לארגונים לחסוך בעלויות הדפסה והפצה של כרטיסי ביקור פיזיים. כמו כן, מאחר והם מבוססים על טכנולוגיה, ניתן לעדכן אותם בקלות ובמהירות כשיש שינויים בפרטים האישיים או הארגוניים.

קלות השימוש והשיתוף

כרטיסי הביקור הדיגיטליים קלים לשימוש וניתן לשתף אותם בקלות עם אנשים אחרים באמצעות דוא"ל, מסרונים, רשתות חברתיות ועוד. בנוסף, הם גמישים יותר מאשר כרטיסי ביקור פיזיים ומאפשרים למשתמשים להתאים אישית את הכרטיס לפי הצרכים והאינטרסים שלהם.

קיימות וחיסכון במשאבים

בעידן של תודעה סביבתית גבוהה, כרטיסי ביקור דיגיטליים מציעים פתרון קיימותי וחסכוני במשאבים. הם חוסכים נייר ודיו ובכך תומכים בשימור הסביבה ובהפחתת הזבל.

כיצד לבחור כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים

עיצוב משתלם

כאשר בוחרים כרטיס ביקור דיגיטלי, חשוב לבחור עיצוב שמשקף את הארגון ומייצג את ערכיו. עיצוב טוב יכול לעזור למשתמשים לזהות את הארגון ולהבין את השירותים והמוצרים שמוצעים.

תמיכה במגוון שפות

כרטיסי ביקור דיגיטליים תומכים במגוון שפות מאפשרים לארגונים להתאים את חווית הלקוח לקהלים שונים ולהרחיב את הגישה לשווקים בינלאומיים.

תכנים מותאמים אישית

בחירת כרטיס ביקור דיגיטלי שמאפשר להתאים את התכנים באופן אישי מבטיחה שהארגון יוכל להעביר את המסר הרצוי באופן ברור ויעיל.

שימושים נוספים לכרטיס ביקור דיגיטלי

שיווק ופרסום

כרטיסי ביקור דיגיטליים משמשים ככלי שיווק ופרסום יעילים, שיכולים לעזור להגדיל את היכרות הקהל עם הארגון ולהביא לקשרים עסקיים חדשים.

תקשורת עם לקוחות

כרטיסי ביקור דיגיטליים מקלים על התקשורת בין הארגון ללקוחותיו, בין אם זה באמצעות שליחת הודעות דוא"ל, מסרונים או שיחות טלפון.

כיצד להפיץ את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

בכדי להפיץ את כרטיס הביקור הדיגיטלי של הארגון, ניתן להשתמש במגוון דרכים, כולל שליחת הכרטיס באמצעות דוא"ל או מסרונים, שיתוף הכרטיס ברשתות חברתיות, הטמעת הכרטיס באתר האינטרנט של הארגון או במסמכים השונים, וכן על ידי קוד QR שמוביל לכרטיס הדיגיטלי.

סיכום

כרטיסי ביקור דיגיטליים משמעותית עבור ארגונים. הם חסכוניים, קלים לשימוש ומקלים על התקשורת עם לקוחות ושותפים עסקיים. כמו כן, הם משמשים ככלי שיווק ופרסום יעילים ומאפשרים ניהול יעיל של מידע לקוחות. בחירת כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים יכולה לעזור לארגון להרחיב את היכרות הקהל עמו ולקדם את המוצרים והשירותים שלו.

לצפייה בכרטיס ביקור דיגיטלי + NFC של ארגון קרן קיימת לישראל לחצו כאן

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם כרטיסים שמשמשים להעברת פרטי קשר ומידע על הארגון באמצעות טכנולוגיה דיגיטלית, ומחליפים את כרטיסי הביקור הפיזיים המסורתיים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים חוסכים בשימוש בנייר ודיו, וכך תומכים בשימור הסביבה ובהפחתת כמות הזבל הנפרשת מכרטיסי ביקור פיזיים.

ניתן לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעות דוא"ל, מסרונים, שיתוף ברשתות חברתיות, הטמעת הכרטיס באתר האינטרנט של הארגון, או על ידי קוד QR שמוביל לכרטיס הדיגיטלי.

כאשר בוחרים כרטיס ביקור דיגיטלי, חשוב לבחור עיצוב שמשקף את הארגון ומייצג את ערכיו, תמיכה במגוון שפות ומטבעות, ואפשרות להתאים את התכנים באופן אישי

כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים לשמש ככלי שיווק ופרסום, לאסוף ולנהל מידע על לקוחות, ולשפר את התקשורת בין הארגון ללקוחותיו.

תוכן עניינים

Picture of אבישי חבשי

אבישי חבשי

בעלים כרטיס ביקור דיגיטלי הדור הבא. בניתי את המערכת הזו על מנת להוזיל עלויות לבעלי עסקים ולהנות ממוצר יעיל ושימושי.

מאמרים נוספים

התחברות לקוחות רשומים