Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים

עסק ללא שיווק אינטרנטי לא יכול להחזיק מעמד לזמן רב בעולמנו. העולם כיום מתנהל באינטרנט וכך גם השיווק. לסמוך על קהל לקוחות ישן וותיק כבר לא יעזור ולכן תמיד צריך להישאר על הרדאר ברשת.
בדיוק בשביל זה קיים כרטיס ביקור הדיגיטלי. הדבר משאיר אתכם בעניינים, מספק ללקוחות מענה וכמעט ולא דורש תחזוקה! אם אתם בעלי עסק אתם חייבים להכיר את השימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

בעבר, לכל עסק היה כרטיס ביקור אותו היו מחלקים ללקוחות. כרטיס הביקור הדיגיטלי מחליף את כרטיס הביקור הארכאי. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא דרך לשיווק העסק. בעל העסק יוצר פרופיל שיווקי שבו הוא מציג את התדמית שלו. הלקוח צריך לקבל דרך הכרטיס את המידע אותו הוא צריך על העסק.

דרך הכרטיס הלקוח והעסק יכולים לתקשר ביניהם ולהעביר מסמכים אחד לשני. בנוסף, במקום כרטיס הביקור הישן אותו הלקוחות היו מאבדים תמיד, את כרטיס הביקור אי אפשר לאבד! בזכות הקדמה הכרטיס ביקור הדיגיטלי פותר בעיות רבות שהיו קיימות בכרטיס הביקור הישן.

כרטיס הביקור הדיגיטלי משתלם מאד, וזאת משום שהכנתו זולה ביותר ואינו דורש תחזוקה שוטפת ביומיום.

כיצד מגיע כרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוחות?

כרטיס הביקור הדיגיטלי נשלח ללקוחות באמצעות המייל או הווטסאפ. הלקוח מקבל קישור קבוע לאחת מדרכי התקשורת המקובלות, אליו הוא יכול להיכנס. הלקוח יכול לפתוח את הקישור דרך המחשב, טלפון הנייד או הטאבלט. לקוחות טוענים שהדבר נוח ונגיש יותר מאשר כרטיס הביקור הישן.

מה כולל כרטיס הביקור הדיגיטלי?

בכרטיס הביקור הדיגיטלי העסק יכול לשים את כל הדברים שהלקוח העתידי שלו צריך לדעת. כל עסק בוחר לשים בכרטיס הביקור הדיגיטלי מידע שונה. אנחנו ממליצים לשים בכרטיס הביקור הדיגיטלי מספר דברים חשובים.

  1. שם העסק – כמובן שהדבר החושב והבסיסי ביותר בכרטיס הביקור הדיגיטלי הא שם העסק. זה דבר בסיסי אך חשוב לזכור בעת עיצוב הכרטיס הדיגיטלי.
  1. מידע אודות על העסק – חשוב שהלקוח העתידי ידע במה מתמחה העסק, במה הוא מתמקד, ואיך עובד הקשר בין הלקוח לעסק. לאנשים קשה ללכת ולבחור במותגים שנותנים מידע מצומם כי יתר קשה להם לסמוך עליהם
  1. קישור לאתר אינטרנט או לרשת חברתית: אם לעסק יש אתר אינטרנט אט פעיל ברשתות החברתיות, כמובן שחשוב לצרף לכרטיס הביקור הדיגיטלי את הקישור. כרטיס הביקור לא יכול לתת את כל המידע, ובאמצעות קישור יכול אף לתת פחות הדבר יכול לעזור ללקוחות מתלבטים להסתכל ולהבין את פעילות עסקכם.
  1. דרכי התקשרות – כתבו את הרכים בהם אתם מתקשרים עם הלקוחות. בין אם זה מייל ובין אם זה מספר טלפון, חשוב לציין את כל הדרכים בהם ניתן לפנות אליכם. כמובן שעליכם להיות זמינים בכל דרך התקשרות אותה אתם שמים בכרטיס.
  1. גלריית תמונות – גלריית תמונות יכולה לעזור ללקוחות להבין את העסק מבלי יותר מדי מילים. המשפט "תמונה שווה אלף מילים" הינו מדויק כאשר אנו מדברים על מיתוג של עסק. תמונות טובות ומזמינות יכולות למשוך קהל לקוחות גדול.
  1. סרטונים – לפעמים תמונות לא מצליחות להעביר את מה שבעל העסק רוצה להעביר ללקוח. בדיוק בשביל זה בכרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן להוסיף סרטונים שימחישו את המוצר ואת העסק בצורה טובה.
  1. לוגו – לוגו עוזר להישאר בתודעה. זרו לוגו שמייצג את העסק שלכם, שיהפוך את נראות הכרטיס למקצועית יותר. בנוסף, לגו של עסק הוא דבר שזוכרים והוא יכול לעזור לכם להישאר בתודעת הלקוחות.

שמירה על קשר

כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לעזור בשמירת הקשר עם הלקוחות. זאת משום שהוא יכול לכלול תמיכה טכנית דרך הווטסאפ והמייל, שהן דרכי תקשורת הנוחות ללקוחת.

בנוסף הכרטיס יכול להכיל רשימת תפוצה וכך בעל העסק יכול לשלוח חג שמח ללקוחות וכך לגרום להם לתחושת קשר אישי. אחד האתגרים בעסק הוא שימור הלקוחות ומתן תחושה ללקוח שרואים אותו ותעצים את הקשר בין העסק ללקוח.

כמה זמן לוקח ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי?

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי לא לוקחת זמן רב. ישנם מספר אתרים בהם ניתן ליצור את הכרטיס. הדבר היחיד שעל בעל העסק לעשות הוא לשלוח לאתרים אלו את כל המידע. ניתן ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי בשתי דקות בלבד!

הדבר אומר שלמרות שהדבר נוח מאד, וקל לייצור, עדיין ישנה אחריות רבה על בעל העסק. אם בעל העסק לא יספק את המידע הדרוש, הכרטיס הדיגיטלי שלו יהיה דל למרות העבודה הטובה בייצור הכרטיס.

כרטיס ביקור דיגיטלי – מחירים

כרטיס הביקור הדיגיטלי יעלה לכם יותר ככל שאתם מכניסים אליו יותר פיצ'רים. בשוק כיום ישנם אתרים רבים היוצרים את הכרטיס הדיגיטלי והם מציעים מחירים משתנים. המחירים נעים בין 0-200 שקלים בחודש.

אצלנו בחברת digitalbcard מחירי כרטיס הביקור 397 ש"ח לשנה שלמה. הכרטיס מכיל את כל מה שכרטיס ביקור דיגיטלי מוצלח צריך להכיל ואף יותר, ואנו עוזרים לכם לתחזק אותו.

זכרו שלעיתים עדיף לשלם את הסכום החודשי מאשר לקחת את הכרטיס הדיגיטלי הבסיסי. הסכום זעום לעומת מה שתקבלו ממנו והשקעה בפרסום מניבה הרבה יותר מאשר "פרסום חסכוני". זכרו שכרטיס הביקור הוא הפנים של העסק שלכם וחשוב שיהיה ברמה הגבוהה ביותר.

כרטיס הביקור הדיגיטלי אל מול אתר האינטרנט

כמובן שאתר אינטרנט מהווה דרך שיווק מעולה. אך צריך לזכור שהוא יקר בהרבה ממחירי כרטיס הביקור הדיגיטלי. ניהול עסק אינו זול כלל, ובעיקר בשנה האחרונה בה חווינו את משבר הקורונה, עסקים רבים איבדו סכום נכבדים.

מחירי כרטיס הביקור הדיגיטלי זולים בהרבה ולכן הוא מהווה פתרון נהדר לבעיית יוקר השיווק האינטרנטי. תחזוקתו וניהולו פשוט בהרבה, והוא זול משמעותית. עסים רבים עברו להשתמש בו במקום לפתוח אתר עסקי.

בנוסף, לעיתים אתר יכול להלאות את הלקוחות. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא נותן מידע קצר ותמציתי. לעיתים באתרי אינטרנט יש מידע רב שאינו רלוונטי לכלל הלקוחות והם יכולים ללכת באתר לאיבוד. הפתרון לבעיה זו הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי בו ניתן להתמצא בקלות, ולקבל את כלל התשובות.

האם כרטיס הביקור הדיגיטלי רלוונטי לעסקים עם אתר?

כרטיס הביקור הדיגיטלי בהחלט רלוונטי לעסקים עם אתר. כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר תקשורת נוחה וקלה עם הלקוח. באמצעות לחיצה על הקישורים והכתובות שנמצאים בכרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק, לקוחות חוזרים יכולים ליצור קשר ולקבל מענה.

נראות מקצועית

עסק שאין לו כרטיס דיגיטלי נראה הרבה פחות מקצועי מעסק שיש לו. לקוח שרואה שני עסקים הרבה פעמים משווה ביניהם, וייתכן שייבחר באחד עם הנראות המקצועית יותר. בנוס, כרטיס ביקור דיגיטלי גורם לעסק להופיע בגוגל, דבר חשוב מאד בעולם השיווק כיום.

שימו לב בעת רכישת כרטיס הביקור הדיגיטלי שאתם אוהבים את עיצובו. תפנו לחברים ומשפחה לקבלת דעה ואל תתפשרו על כרטיס ביקור שאתם לא אוהבים. אם אתם לא אוהבים את כרטיס הביקור של העסק שלכם, כיצד אחרים יאהבו?

חשיבות ההשקעה בשיווק

כמות העסקים בישראל כיום גדולה מאד – ולכן התחרות קשה. כדי להישאר בתחרות צריך להשקיע וכל הזמן להשאיר את העסק שלך בעניינים. גם את תשקיע בעסק עצמו – במוצר, בשירות ובאיכות, ללא שיווק העסק ייכשל. כרטיס הביקור הדיגיטלי נותן מענה להשקעה נאותה בשיווק שלא גוזלת מבעל העסק יותר מדי זמן ולא גורמת לו להתעסקות יתר בזוטות.

בנוסף, עסק שנשאר עם אותה כמות הלקוחות לעולם לא יתפתח. חשוב לפתח את העסק ולא להישאר עם קהל לקוחות קבוע. כמובן ששימור לקוחות זה חשוב, אך תמיד יש לאן לשאוף ולאן להתפתח.

כרטיס הביקור הדיגיטלי מצליח לתת מענה כדי לשמור על שתי החזיתות – מצד אחד הוא מצליח להביא לקוחות חדשים, ומהצד השני הוא נותן מענה לשמירה על קשר עם הלקוחות הישנים

רושם ראשוני

"אין שני לרושם ראשוני". ההתרשמות ראשונית של לקוח מעסק הינה הדבר החשוב ביותר. לקוח שיקבל רושם ראשוני לא טוב על עסק, ככל הנראה לא יחזור אליו בפעם השנייה. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא הדבר הראשון שרואים בעסק, ומהווה את הייצוג שלו. לכן כרטיס דיגיטלי טוב ואיכותי ייצור רושם ראשוני מעולה שיגרום ללקוחות להישאר.

מפה לאוזן – כיצד רצה השמועה על העסק

אם כרטיס הביקור של העסק היה על דף נייר כבעבר, לקוח לא יכול היה להעביר לחברו את כרטיס הביקור של העסק. בכרטיס הביקור הדיגיטלי, לקוח יכול להעביר את הכרטיס באמצעות לחיצת כפתור! לכל כרטיס ביקור יש קישור, והקישור יכול לעבור בין חברים, משפחה ומכרים. הדבר יכול לפרסם את העסק שלך מבלי שהתאמצת אפילו קצת.

עדכון פרטים קל

עסק תמיד משתנה ומתפתח, ובעל העסק צריך לשנות את פרטי העסק מפעם לפעם. אם התחלת במקום אחד והעברת את העסק שלך למקום אחר, תצטרך לעדכן זאת. ניתן לעדכן את כל זה בכרטיס הביקור הדיגיטלי וכך לא להטעות את הלקוחות. ברגע שמתעדכן השינוי, כלל הלקוחות יכולים לראותו ולהתעדכן בכל מה שחדש בעסק.

ייעוץ מקצועי

כשמכינים כרטיס ביקור דיגיטלי כדאי ללכת לחברה שמתמחה בייצור כרטיסי ביקור דיגיטליים. ככל הנראה כבעלי עסק, אתם לא יודעים מה חשוב יותר ומה חשוב פחות בעולם כרטיסי הביקור הדיגיטלי. יועצים יוכלו לתת לכם הכוונה, להתאים את הכרטיס לעסק שלכם ולהיות לעזר בכניסת עסקכם לעולם הדיגיטלי

מדוע להשקיע במוצר כל כך פשוט?

הרבה פעמים דברים שאנו תופסים כפשוטים ביותר הם הנצרכים ביותר. אם בדלת הארון חסר בורג, היא לא תחזיק. כך זה גם עם כרטיס ביקור דיגיטלי. גם אם זה נראה לכם דבר קטן, הוא ענק. השקעה נכונה בכרטיס ביקור דיגיטלי יכולה למנף את העסק שלכם למקומות חדשים.

חברת digitalbcard מתמחה בכרטיסי הביקור הדיגיטליים. אנחנו מציעים לכם מגוון אפשרויות ועוזרים לכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר. אנו מאמינים שכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעסק ולכן השירות שאנו נותנים יהיה המקצועי ביותר.

אצלנו במערכת כרטיס הביקור הדיגיטלי אנו יורדים לפרטים הקטנים ביותר, ומשקיעים בכל פרט ועניין בכרטיס כדי שלא תפספסו שום דבר מהדברים שחשובים לכתוב בכרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלכם.

כרגע אנו מציעים שני מסלולים – מסלול חינמי ומסלול פרימיום. אין התחייבות לטווח הארוך וניתן לעזוב מתי שרק תרצו, אבל ככל הנראה פשוט לא תרצו לעזוב!

תוכן עניינים

Picture of אבישי חבשי

אבישי חבשי

בעלים כרטיס ביקור דיגיטלי הדור הבא. בניתי את המערכת הזו על מנת להוזיל עלויות לבעלי עסקים ולהנות ממוצר יעיל ושימושי.

מאמרים נוספים

התחברות לקוחות רשומים